cautari, credinta, personal, scrieri

Psalm

De atatea ori mi se pare ca nu Te aud, dar ecoul vorbelor Tale ma ajunge din urma…iti multumesc.
Am strigat catre Tine, am plans si am cazut pe genunchi in fata Ta…si Tu m-ai ridicat..De atatea ori am cazut in mijlocul luptei, dar bunatatea ta m-a ridicat, puterea Ta m-a aparat si dragostea Ta m-a ajutat sa merg mai departe…

Mi-ai vorbit despre iertare…si mi-ai aratat ca iertarea vine din dragoste, iti multumesc!

Mi-ai aratat ca nu pot ierta daca nu iubesc; daca nu Te iubesc pe Tine!

Oh Doamne! Invata-ma sa iubesc. Da-mi un munte de dragoste si un graunte de credinta, ridica-ma spre Tine, pe Stanca Ta de ajutor si de sprijin…

Indruma-mi pasii catre Tine…si apara-ma cu mana Ta!

Arata-mi intotdeauna adevarul si Binele si da-mi Tu taria de a le urma mereu, si de a le alege mereu in fieare clipa.

Doamne, ajutorul si taria mea! Doamne, Dumnezeul Cantecelor si al Slavei!

Fiecare bataie din inima mea sa fie o lauda spre Tine, impodobeste-ma cu dragoste pentru Tine!

Ajuta-ma! Sa nu uit in veci cat de mic e Universul fata de maretia Ta, si ca eu sunt un graunte de nisip suflat de vanturi puternice…

Doamne, invata-ma sa merg pe ape! Da-mi credinta si puterea sa ajung pana la Tine!

Esti adevarata Dragoste, esti Dumnezeul mantuirii mele, Stapanul meu si scaparea mea…

Cine imi sterge lacrimile, cine imi alunga tristetea? Cine imi daruieste cuvintele cele mai frumnoase si cine imi face soarele sa rasara?

Tu Doamne! Numai Tu, cu dragostea si mila Ta Te apleci inspre pestera mea si ma cauti!
Numai Tu alungi negurile si ceata intunecata si imi daruiesti o cantare noua!

Slava Tie! Pentru mila si jertfa Ta!

Iti multumesc, Doamne pentru viata mea, si pentru clipa ce urmeaza! Doamne! Faureste din clipele ce vin clipe de pocainta si clipe in care sa stau lipita de Tine!

Amin!

1 thought on “Psalm”

Lasă un răspuns

