cantari, dumnezeu, personal

Faca-mi-se-ntotdeauna

 

 

Facă-mi-se-ntotdeauna
După sfântul Tău Cuvânt
Chiar de-ar fi sa-mi cadă toate
Planurile la pământ…

Gândul Tău să se împlinească
Neştirbit în mine-oricând
Chiar de ar fi să se dărâme
Tot ce mi-am zidit în gând…

Voia Ta să se înalţe
Ca stăpână-n viaţa mea
Şi-n fărâme sparge-mi voia
Printr-o lovitură grea…

Rugăciunea asta, Doamne
Tu să mi-o asculţi mereu
Iar de-ar fi s-o schimb vreodată
N-asculta de gândul meu!

faca-mi-se-ntotdeauna – mp3

 

Singurele ingradiri de care avem parte sunt propriile noastre greseli. Eu una aleg sa fiu libera de greseli, si vreau ca bunul Dumnezeu sa imi dea libertatea de a nu trai prin ingradiri ci prin Har. Pentru ca impotriva lucrurilor pe care dragostea le daruieste nu exista nici Lege nici opreliste.

Astfel, vreau sa fiu libera, libera in Christos.

4 thoughts on “Faca-mi-se-ntotdeauna”

  1. muzica si versurile au fost compuse de fratele Nicolae Moldoveanu, si intr-adevar merita toate superlativele de mai sus.

    rugaciunea pe care o cuprind versurile acestea e un nestemat pe care ar trebui sa-l dorim cu totii.

  2. O cintare foarte frumoasa cu miez.Dar daca ni s-ar face ca in cintare am fi tot asa de fericiti ? Il cunosc din tinerete pe fr.Moldoveanu venea vara la noi ne stringeam la partasie in jur de 40 de persoane .Ne-a invatat multe cintari pe care cu drag le cintam astazi noi si copiii nostri .Imi place cum scriti ,imi place tonul .Dumnezeu sa va binecuviteze.

  3. foarte frumoasa cintarea am auzito de la sora Macelaru Marioara ea cinta foarte multe cintece de a lui Nicolae Moldoveanu si mie imi cintecele lui fratele Moldoveanu

Lasă un răspuns

