cantari, personal

Departe esti inca…

Ma uit in adancul meu si…ma uit inca o data. As discuta acum cu mine, dar totul e un non-sens de senzatii disparate, si de note muzicale.

Daca mi-as propune sa nu inteleg nimic din ceea ce scriu acum, poate ca as reusi…dar totusi. Revolta!

Ma apasa starea din ultimele zile, ma apasa greu sa nu stiu incotro…ma apasa revolta ce o simt nascandu-se impotriva unei situatii pe care o cataloghez cand greseala cand non-sens.

Si totusi…vreau sa ma aflu in cadrul planului lui Dumnezeu.

Dar Domnul meu! Revolta mea…nu e fata de Tine! Ma revolt impotriva sufletului meu care e asa de incapatanat! De ce nu pot accepta voia Ta cu usurinta? De ce nu plec in mine ochii, capul…inima…si sa le las tacand?

Stii ca nu am unde fugi de Tine, si stii ca dezlipita de Tine am sa sangerez pana voi muri..spiritual, si existential. te rog…nu ma lasa, Doamne, scaparea mea!

Iata, Te chem! te rog, raspunde-mi: De ce nu pot accepta…de ce ma doare? De ce nu imi iei durerea aceasta ce revine cu obstinatie? Mi-e dor de Tine…unde esti? Te aud, te simt…as vrea sa te pot atinge concret. Sa strang cuiele Tale in palme…pana as sangera si eu…sa apas fruntea asta sub care e atata zbucium, de Crucea Ta si sa-i simt nisipul si asprimea. Sa imi asez sufletul pe coroana aceea de spini…pana cand nu mai simte durerea lui proprie, ci numai pe a Ta, Doamne.

Apasarea asta, o poti lua Doamne…te rog? Ca sa pot ramane in voia Ta, fara durere? Sa pot avea pace, si macar liniste daca nu bucurie?

Unde am gresit iar? Si de ce? Mi-e rusine de graba mea, acum. Mi-e greu sa accept usurinta cu care am zis in sinea mea ca este, desigur planul Tau tot…cand colo era amagirea mea aceea, si aceasta care ma face acum sa sufar privind in mine.

Doamne…lupta cu mine. Nu alaturi de mine, Doamne…lupta cu mine impotriva mea…invinge-ma. Sfarama-ma…caci nu am nimic bun in mine! Recladeste-ma, Doamne… prea sunt multe petice si rani in lutul meu…Fa-ma sa traiesc…da-mi iar bucuria linistii sufletesti.

Incotro? Incotro sa alerg, daca nu la Tine? Doamne…iti cer…dar nu iti cer decat viata: vreau un graunte de credinta , un pahar de bunatate, o sclipire de dragoste…

Multumesc Doamne…ca mereu asculti durerea mea…si imi dai nadejde si mangaiere.

Departe esti inca, curata fecioara;
Si ape si codri si munti te-nconjoara
Si munca-ndelunga te tine… te tine…
Si dulcele Mire nu vine… nu vine…

Cor: /: Mai coase, mai tese, mai canta, mai plange,
Mai inca putine podoabe mai strange;
Putine suspine si… tot mai putine,
Caci dulcele Mire grabeste spre tine. :/

Departe esti inca… si noaptea-i tarzie…
Si candela-ti arde in casa pustie…
Si grea-i asteptarea… si lacrima-ti vine,
Dar dulcele Mire gandeste la tine…

Azi, orice iubire din urma-ti dispare…
Doar una-i aprinsa… si scumpa… si mare…
Si zidul te-apasa… si lantul te tine,
Iar dulcele Mire nu vine… nu vine…

Mai greu trec, ca anii, azi clipele tale…
Privesc, sus in zare… departe… pe cale…
Tresar, cand se-aude un pas care vine,
Dar dulcele Mire, gandeste la tine…

Asteapta, mai inca putin-asteptare…
Putina veghere… putina rabdare…
Dar pana cand oare acestea vor tine
Iar dulcele Mire nu vine… nu vine!…

5 gânduri despre „Departe esti inca…”

      1. buna Rahela, multumesc pentru comentariu, dar sfatul meu ar fi sa cumparati albumul.

        Asta e lucrul corect dpdv biblic.

        Cum te poti bucura de o melodie, prin Duhul, daca ea e furata?

        fiti binecuvantati,

        Alexandra.

        p.s.
        pentru siguranta ta, am scos ID-ul de mess, ca sa nu fii asaltata de spammeri si alte lucruri mai periculoase. nu e chiar sigur sa lasi la dispozitia tuturor date de contact.

Lasă un răspuns

