credinta, dumnezeu, personal, scrieri

Atat de mic

munte-soare

Image from : sxc.hu

O Doamne, sunt atat de mic…

Spui, imi spui sa merg inainte. Pe urmele Tale, si sa nu privesc inapoi.E important sa poti merge inainte, lasand inapoia ta durerile, si agoniile trecute. Ranile si tristetile covarsitoare. Uitarile celorlalti, nabagarile de seama ale celor pe care ii iubesti.

E important sa mergem inainte, ne spui bland, in sunet de violoncel, in susur de vant caldut ce bate la marginile pesterilor in care copii Tai se ascund rand pe rand, rand pe rand.

Tin minte ca si eu m-am ascuns o data, intr-o pestera a inimii mele, departe de toate, si de acolo Ti-am auzit Glasul chemandu-ma pe nume. Ma simt atat de mica, Doamne fata in fata cu bunatatea Ta pe care nu o merit.

Ma gandesc uneori tarziu in noapte, oare cum de inca ma iubesti? Cum de inca dragostea Ta ma inconjoara ca un val de mireasa. Iubirea Ta ma face frumoasa, stralucesc pentru ca frumusetea Ta se vede in inima mea, si numai Tu ma vezi Doamne, asa cum pot sa fiu. Tu vezi in mine opera Ta de arta, inca neterminata. Sublima frumusete pe care o sadesti in mine. Nu indraznesc sa cred ca ceva din ce mi-ai daruit imi apartine, si mirata privesc causul mainilor, privesc inima mea, privesc sufletul meu, si Te vad. Vad urmele Tale peste tot, ai cioplit putin aici, ai sadit putin dincolo…ai curatat in cealalta parte, dar mai presus de toate, ai turnat ploaia Ta in mine, ai pus Duhul Tau in mine, si ma intaresti. Trebuie sa pastrez frumusetea ce mi-ai incredintat-o, si sa Te pastrez in mine, cu mine. Sa ma pastrez langa Tine.

Stii bine, Doamne, ca in altcineva nu ma incred. Nu ma lipesc de inima nimanui, si de bratul nimanui, ca sa ma apere. De Tine ma agat, si mana Ta o cer in ajutor. Cand furtunile bat, si imi ineaca visele, cararea, Tu ma ajuti sa merg pe ape. Si in Numele Tau ma ridic daca vanturile ma apleaca. Stii bine Doamne, ca numai TU imi vezi lacrimile, si stiu bine Doamne, ca numai pentru Tine au reala valoare. Fii binecuvantat, pentru binele pe care mi-l faci, pentru vindecarea pe care mi-o daruiesti.

Am sa Te cant, am sa Te scriu, si am sa Te laud. Voi vorbi oamenilor despre Tine, si ma vei insoti. Vei vindeca inimi, oameni, familii, copii, batrani. Cuvantul Tau va preschimba. Puterea Ta se va revarsa. Planul Tau se implineste: esti din ce in ce mai aproape. Vii. Stiu ca vii.

O Doamne, sunt atat de mica.

4 thoughts on “Atat de mic”

  1. Am ajuns cu totii, se pare, „la marginile pesterilor in care copii Tai se ascund rand pe rand, rand pe rand”. Poate ca ajunsi cu totii acolo, in pesterile unde vrem sa ne ascundem, ne vom privi in ochi, si vom vedea, ca, de fapt, suntem impreuna…

  2. ma infioara versurile,atat de profund atat de sensibil si fin,ce dar,…………………..si o voce prea ciudat de minunata….melodiile lui eliza ma fac mereu sa regret ca nu l-am cunoscut de mica pe Isus!

Lasă un răspuns

