credinta, dumnezeu, personal, scrieri

Rememorare – 1 an

484658_81602532photoby: Simona Dumitru – SXC.hu

By the rivers of Babylon, there we sat down, yea, we wept, when we remembered Zion.  We hanged our harps upon the willows in the midst thereof. 3For there they that carried us away captive required of us a song; and they that wasted us required of us mirth, saying, Sing us one of the songs of Zion.

How shall we sing the LORD’S song in a strange land?

If I forget thee, O Jerusalem, let my right hand forget her cunning. 6 If I do not remember thee, let my tongue cleave to the roof of my mouth; if I prefer not Jerusalem above my chief joy.

Remember, O LORD, the children of Edom in the day of Jerusalem; who said, Rase it, rase it, even to the foundation thereof. O daughter of Babylon, who art to be destroyed; happy shall he be, that rewardeth thee as thou hast served us.

Acesta este psalmul 137 , in versiunea KJV, prima traducere completa in limba engleza, si prima traducere..legala a Bibliei in Anglia. Daca ma serveste memoria.
E dificil sa ramai ceea ce esti, cand esti inconjurat de un mediu strain. Cand trebuie sa ramai ferm pe picioare, cand totul vrea sa te clatine.
Ma intreb, lasand la o parte consideratiile care ii impiedicau pe evrei atunci sa cante in Babilon, noi azi…ce motive am avea sa nu glasuim atunci cand in jurul nostru e mai mult decat babilon, e mai mult noroi decat in groapa lui Ieremia, mai mult intuneric decat in pestera lui Ilie?
Ce motive am avea sa alegem tacerea, cand am putea canta, striga, vorbi, lucra. Am putea pune ce e mai bun in noi in slujba lui Dumnezeu. Pentru ca, atunci cand, desi esti doar in vizita acasa, te afli tocmai pe malurile Eufratului.
Trebuie sa invingi repede amorteala. Deznadejdea. Lipsa cantrecului.
Nu conteaza ca cei ce se ridica impotriva ta sunt poate, cei pe care ii aveai aproape, ei te vor la pamant, sau cel putin…tacand perpetuu.
Nimic nu conteaza atata vreme cat ai puterea sa-ti implinesti ce ai de lucrat. Si sa fii constient de mangaierea pe care Dumnezeu ti-o va da.
Acum un an de zile am luat o decizie. Decizia de a merge mai departe, in ciuda oamenilor. In ciuda tradarilor, sau pur si simplu a neputintei oamenilor de a raspunde pe masura asteptarilor mele.
Am luat decizia de a-L urma pe Dumnezeu mai presus de orice. De a-L crede pe El, mai presus de orice.
Si ascensiunea mea, masurand-mi utilitatea pentru ceilalti, a fost uimitoare. privesc nevenindu-mi a crede, cat de bun a fost Dumnezeu fata de mine, si cum m-a ridicat din inutilitate.
M-a alipit de Sine, mi-a dat valoarea Jertfei Sale si mi-a presarat zilele cu bucurie, soare, prieteni, cantec, lauda, inchinare, slujire. Cea mai mare onoare a vietii mele, este aceea de a-i sluji Lui. Imparatului. Si pentru asta EL m-a cautat, m-a spalat, si m-a pus in slujba Sa.
Si nu merit. Nu merit cinstea de a fi copilul Sau, si sunt. Nu merit cinstea de a-i vorbi. Si imi vorbeste. Nu merit sa traiesc. Dar o fac.
Dupa mine, nu as merita nimic. Dupa El, merit toata jertfa Lui.  Si tu la fel.
4 gânduri despre „Rememorare – 1 an”

  1. Mi-au reţinut atenţia nişte informaţii despre KJV. Nu e nici prima traducere completă, nici prima legală.

    Traducerea completă în engleză datează cel puţin de pe la 1387 (Wycliffe), iar prima publicată cu acord oficial este „The Great Bible” din 1539. KJV este a treia, fiindcă în 1569 s-a publicat „The Bishop’s Bible” (tot cu aprobarea regelui).

  2. Sarbatori Fericite, La Multi Ani si un An nou Fericit cu sanatate si bucurii! Pace in lume!

    Rugaciune pentru Pace
    Sa fie pace si liniste-n Ceruri,
    Sa fie pace in Adancuri,
    Sa fie pace pe Pamant.
    Sa fie pace pentru toti oamenii,
    Sa fie fericire pentru toti oamenii,
    Sa fie bucurie pentru toti oamenii.

    Foarte dragut website-ul tau crestin!
    Dumnezeu este peste tot! Dumnezeu este Mare!

    Edited: am editat si am scos toate linkurile, multumesc pentru aprecieri. Alexandra.

Lasă un răspuns

