credinta

Eu nu sunt decat

Un abur si o parere. Tot ce incerc sa fac e efemer, daca nu e sub umbra si grija Domnului meu. Caci numai El mi-a dat libertatea de a fi asa cum sunt. Numai El mi-a taiat lanturile si mi-a redat zambetul.

Fara sa ceara nimic inapoi, fara sa merit. Mi-a zambit, m-a iubit, si m-a chemat sa ii apartin, si sa fiu libera in a-L alege perpetuu.

Am sa daruiesc un cantec acelora care simt nevoia sa isi aduca aminte cate ceva.  Sau care pur si simplu simt nevoia sa respire putin atmosfera de Cer deschis.

Eu nu sunt mai mult decât fulgul de nea,
Un joc de cristale e trecerea mea.
//: Se scutură clipa din timpul deplin,
Surâde şi cade. şi altele vin ://

Eu nu sunt mai mult ca un fir de parâng
Ce coasa îl taie şi furcile-l strâng.
//: Ţărâna rămâne şi uită de el,
Şi alt fir se’nalţă şi cade la fel ://

Eu nu sunt mai mult ca umbră-n abis,
Dar drumul spre stele oricând mi-e deschis.
//: Eu nu sunt luceafăr cu chip marmoreu,
Pe fruntea mea insa e scris Dumnezeu! ://

9 thoughts on “Eu nu sunt decat”

  1. Wurmbrand , crestin evreu, explica notiunea „echad” ca fiind termenul folosit pentru singular compus .Echad este folosit mereu cand este vb despre Dumnezeu.
    La polul opus ” Iachid” reprezinta unitatea absoluta si nu este folosit niciodata cand se vb despre Dumnezeu.
    Cateodata gramatica rezolva probleme imposibil de inteles cu este trinitatea.

  2. Sa privim dar la inaintasii nostri in credinta si sa le urmam exemplul… Apostolul Pavel spune: „Calcati pe urmele mele, intrucat eu calc pe urmele lui Hristos”

    Pentru a calca pe urmele lui Hristos, pentru a-L reflecta pe El, trebuie sa ai caracterul lui – SFINTENIA

    Dumnezeu pe fiecare dintre noi ne vrea sfinti!

    Dumnezeu sa va binecuvinteze!!!

    Imi place blogul… l-am adaugat la lista mea de bloguri… Dumnezeu sa te inspire in continuare cu mesaje care sa ajunga la inima cititorilor!

    Stoica Timotei

  3. Sunt deacord cu un antescriitor…nu ai mai scris demult…probabil că eşti destul de ocupată, totuşi aştept cu nerăbdare o nouă postare de-a ta pentrucă îmi place cum scrii şi cum gândeşti şi văd în tine un mare potenţial…Domnul să fie cu tine

Lasă un răspuns

