dumnezeu, personal, zi de zi

Recolta frigului

bega_cold

Patrunsa de frig intr-atat incat nu mai stiu nici cat arata ceasul…Astept ca focul din bucatarie, si aerul cald ce vine de acolo sa dezmorteasca putin pustiul si ascult.

E liniste aici la mine, si ma intrebam…de cand nu am mai scris? De multicel.

Treptele ma asteapta inca sa le urc. Ar trebui sa fac un mic rezumat.

De cand nu am mai scris:

– Am experimentat minunata atingere a lui Dumnezeu in mii si mii de feluri. Am fost tinuta sus de Aripa Lui.

– Mi-am pierdut legatura cu omul meu dinlauntru…era pierdut in neguri de uitare si durere…Dumnezeu mi-a redat bucuria.

– M-au parasit oameni de care aveam nevoie, Dumnezeu mi-a intins mana Lui calda si plina de Bunatate.

– Nu am avut de nici unele, aparent. Dumnezeu mi-a aratat ca nimic nu imi  lipseste.

– Mi-a fost teribil de frica, Dumnezeu m- a invatat ca in iubire, frica e doar o iluzie ce dispare in zorii diminetilor Sale.

– Am vrut sa fug, El m -a gasit.

– Am fost singura, El m-a atins: mi-a dat prieteni, dragoste, ajutor, si netarmurita blandete si sprijin.

– Am ramas fara glas, si fara rugaciune – Dumnezeu mi-a dat putere sa cant si sa-L laud.

Nu stiu in care dintre situatiile acestea te afli, cititorule, dar stiu sigur ca Dumnezeu deja priveste nevoia ta si ti-o implineste.

Sunt Alexandra, si va astept. Am revenit.

P.S. Am scris textul acesta ascultand melodia postata de Ionatan, aici.

6 gânduri despre „Recolta frigului”

  1. daca ESTERA si-a inpus sa intre intr-un loc unde nu avea voie , oare eu nu pot sa-mi impun ca sa inaintez pentru a-mi salva fica si nepoata ? Doamne Dumnezeule te rog vino in ajutorul meu nu ma lasa singura nu-mi parasi nadejdea mea si increderea mea in puterea ta ai mila de susan si alina aJUTA-MA SA LE POT ADUCE IN ROMINIA

    1. Amin.

      Dumnezeu poate, poate orice. Si nu se va opri de la nici un bine facut celor credinciosi si ascultatori si mai ales implinitori.

      Ma rog sa rezolve Dumnezeu aceasta problema, si ca rezolvarea lui sa fie balsam pe ranile voastre.

Lasă un răspuns

