dumnezeu, personal

Sunt aici

Photo by Alice Russell

Sunt aici si inca ma bazez numai pe Tine. pe promisiunile tale si pe nesperata Ta bunatate.

Si am sa Te strig de pe ziduri si am sa te cant in odaita de sus. Si am sa Te iubesc, Doamne, asa cum meriti si cum nu am fost in stare zi de zi.

Doar intareste-ma si sustine-ma sa ies afara. Sa ma prind de marginile gropii, sa ma salt si sa respir aerul diminetii.

Multumescul meu sa fie din inima, lacrimile sa fie de recunostinta, si pocainta sa fie din bunatatea Ta. Bunatatea care duce la pocainta. Multumesc pentru ea.

Sprijineste-ma asa cum ai facut-o de nenumarate ori. Fara Tine, Doamne as fi murit demult. Demult parasisem in mine nadejdea si dragostea. SI mi le-ai redat, odata cu credinta.

Sunt aici. Si nu plec nicaieri, nicaieri. Pentru ca viata mea esti Tu.

Lasă un răspuns

