cautari, zi de zi

Different kind of silence

“He leads me beside quiet waters, He restores my soul.”
Psalm 23:2

Uneori tac. Tac in afara, dar numai pentru ca inauntru e vijelie. Uneori e o vijelie buna, misca totul in jur, si la final, cerul e limpede. Cerul se aude mai clar…Cerul.

Alteori, aduna nori si praf uscat, si e intuneric. Atunci fac sa rasune muzica, fie imaginar, fie din casti. Ceva nou, ceva vechi. Dar numai nu cuvinte. Poate o rugaciune. Dar nu catre oameni.

Asa am crescut. Sau asa m-au crescut oamenii. Daca asta sunt? Trebuie sa stiu ce e frumos sau ce ma doare. Sa aflu de ce ma mir, sau ce m-a lovit. Apoi spun. Promit.

Tac pentru ca nu m-am putut odihni langa nici un om, si pentru ca increderea in oameni mai devreme sau  mai tarziu m-a ranit. Asta nu inseamna ca nu iubesc oamenii, sau ca nu am incredere in ei. Inseamna doar ca prefer sa tac, si sa ma ascult pe mine. Sa cantaresc situatia. Si daca e de bine, si daca e de rau, tot la Dumnezeu ajung cu toate.

Asa ca tac, si ma dumiresc.  E singura solutie eficienta pe care am gasit-o. garantat, 100%.

Momentele mele de liniste, sunt cele in care fac curat pe dinauntru, concentrata, sa asez totul cat mai bine, sa nu imi scape nimic. De multe ori, trebuie sa vorbesc prea mult, si la final de zi…nu mai am cuvinte, sunt obosita si as prefera sa ascult.

Cand sunt in perioada mea de liniste, nu ma tulburati. Probabil e ceva important. Promit ca nu dureaza mult, si revin la sinele meu vorbaret si ghidus.

Linistea mea imi e vindecarea. In ea ascult ce sopteste Dumnezeu, ascult ce ma doare. Ma odihnesc si imi primenesc zambetele.

La final, ascult. Regasesc exteriorul, si il sondez cu atentie. Cu urechile ciulite. Imi regasesc prietenii, sau dusmanii. Vocea si planurile. Si totul revine la normal.

A fost o oprire. O pauza de respirat tacere.

Si pentru ca, nu stiu de ce, melodia asta suna ca si tacerea mea pe dinauntru, o pun aici la final.

8 gânduri despre „Different kind of silence”

  1. Frumoase ganduri …Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa-Ti dea intelepciune in continuare…………. eu am facut un blog de 3 zile … la inceput e mai greu….poate o sa arunci si tu o privire pe el…astept si un comentariu de la tine daca o sa ai timp http://david.eublog.ro/ multumesc

  2. Linişte

    Tăceţi!
    Nu spuneţi nimic!
    Ascultaţi numai
    cum trece timpul
    prin noi
    cum trece vântul
    prin părul spicelor necoapte.

    Nu tulburaţi această pace
    adâncă şi limpede
    ca un ochi de căprioară!
    E mai bine să închideţi ochii
    şi să vă desfătaţi
    în această unică
    şi nerepetabilă clipă
    cînd Dumnezeu
    vă cheamă pe numele mic,
    cu îmbălsămate picături
    de iubire în suflet.

    Nu spargeţi
    această oglindă de linişte
    cu săgeata privirii!

  3. „Culmea dragostei e tacerea.”
    Sa privim la Christos, avea dreptate si totusi tacea in dragostea sa pentru omenire cand era batut, crucificat pentru pacatele noastre. Sa semanam cu El in aceasta privinta.
    Sa tacem oridecateori credem ca noi trebuie sa ne „impunem” dreptatea noastra.

Lasă un răspuns

