credinta

Adi Gliga – Rugaciune

Striga sufletul in mine, striga Doamne dupa Tine
Spune-mi Doamne ce sa fac, spune-mi pe unde sa calc!
Spune-mi care-i voia Ta, caci vrajmasul iar ma vrea
Ma loveste neincetat, spune-mi Doamne ce sa fac?

Tu ai zis sa Te privesc, sufletul sa mi-l pazesc
De sageata celui Rau, insa Doamne, slab sunt eu…
Doamne sufletu-mi Te vrea, fii Tu calauza mea,
Cei pe care-i cred aproape, Doamne sunt asa departe!

Doamne eu cer indurare, suferinta-mi este mare
Slabiciunile-mi sunt multe, Doamne du-ma sus pe munte!
Si-mi alunga Tu tristetea, vreau sa-ti simt Isus blandetea
Biruinta-n incercare vreau sa-mi dai, O Doamne Mare!

Doamne du-ma Sus pe munte, slabiciunile-mi sunt multe
Fii tu calauza mea, Doamne sufletu-mi te vrea!

Post Scriptum:

E saptamana Patimilor, si am decis sa iau o pauza de la agitatia si aglomeratia din jur,  ca sa ma concentrez putin pe semnificatia acestor zile pentru mine.
In drumul de azi spre casa, m-a coplesit amorteala si totodata oboseala, asa ca am apelat la rezerva mea favorita de energie: muzica. Mi-am infundat castile in urechi, am dat drumul la playlist si am colindat mai departe Bucurestiul, inspre casa,

Chiar in clipa in care  drumul din jur a devenit mai gol, si cand am pasit pe sub o bolta de copaci inmuguriti a inceput melodia de mai sus, minunat cantata de Adi Gliga. A fost momentul revelatiei si al intelegerii mai adanci a faptului ca e momentul sa iau o pauza de la grijile lumii acesteia, pentru a ma concentra putin pe Vesnicia promisa.

Sunt atat de subtil scrise versurile, si chitara  completeaza atat de  bine atat versurile cat si vocea incat m-am prins in Rugaciunea aceasta din toata inima. Pentru ca nu exista nici un moment mai bun ca cel prezent, te invit cititorule sa te alaturi celor spuse in acest cantec frumos, si sa ne indreptam astfel catre o Sarbatoare cu adevarat plina de liniste, pace si Dragoste.

2 gânduri despre „Adi Gliga – Rugaciune”

Lasă un răspuns

