credinta

Am urmarit si participat, nu fara un anumit grad de…implicare, discutiile din aceasta perioada despre Biblia care a fost de vanzare impreuna cu ziarul Adevarul.
A trebuit, de asemenea sa imi recitesc de doua ori toate comentariile facute pe aceasta tema in spatiu public, ca sa vad daca nu cumva am dat pe undeva cu bata in balta. Am dat, dar nu ca opinie, ci ca informare: nu e vorba de VDC ci de GBV.
Mai multe aflati din textul, excelent ca de obicei, al lui Emanuel Contac.

Mi se pare cel mai comprehensiv si bine scris text evanghelic pe problema asta.

Vaisamar

În ziua când ziarul Adevărul a început să distribuie Biblia în ediția GBV (Gute Botschaft Verlag), am fost sunat de mai multe persoane care mi-au cerut lămuriri. Fiindcă nu o văzusem, m-am abținut să comentez. Am semnalat doar comunicatul Patriarhiei Române și reacția lui Radu Preda.

La scurtă vreme am fost sunat de RVE Suceava pentru a da o declarație. Evident, chestiunea nu poate fi tranșată ca la MacDonalds, într-un minut, mai ales că în chestiuni care privesc traducerea Bibliei sau relația dintre ortodoxie și protestantism sămânța de scandal nu trebuie căutată prea departe.

Unde am rămas? Între timp Adevărul a ieșit la rampă cu un comunicat de presă.

A urmat și comunicatul de presă al Editurii Orizonturi.

A urmat și o reacție a lui Marius Cruceru, care e filolog, cu interese în zona biblisticii și a patristicii.

Câteva comentarii pe marginea comunicatului Patriarhiei Române

1. Este…

Vezi articol original 649 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

