credinta

Nu cred ca suporta comentarii.

Răscumpărarea memoriei

Sunt unii care îmi contestă dreptul de a îmi exprima opiniile personale referitoare la ceea ce se petrece pe scena politică. În opinia acestora, păstorii trebuie să evite a se pronunța cu privire la treburile cetății. Am primit câteva mesaje prin care eram apostrofat pentru faptul că m-am pronunțat împotriva demiterii președintelui Traian Băsescu, sau pentru că am criticat gravele derapaje de la democrație ale premierului Victor Ponta.

Înțeleg ca păstor că nu se cuvine să fac parte dintr-un partid, că nu trebuie să confund amvonul cu o tribună electorală sau politică, să nu anexez biserica intereselor de o clipă ale politicienilor. Știu să stau deoparte de militantismul politic, iar implicarea în politică nu reprezintă o opțiune pentru mine. Însă, în calitate de cetățean al țării, de om care are o viziune asupra istoriei, care împărtășește un crez și niște valori, dreptul de a îmi exprima opiniile nu îmi poate…

Vezi articol original 699 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

