credinta

Ma gandesc serios de tot sa fac o lista cu bloguri pe care evanghelicii NU ar trebui sa le citeasca. Blogul lui Petrica Lascau isi face loc incet dar sigur pe acea lista. Majoritatea blogurilor scrise de pastori de fapt, daca ma gandesc bine.
Ce tristete.

la martzianu'

liber-prin-har-album-coperta-sunny-1024x450

În urmă cu câteva ore, o bună prietenă m-a întrebat sec, aparent din senin: ”Vai, Marian, ai aflat de ultimul scandal din blogosferă?”. ”Nu”, i-am răspuns, ”nu prea mai sunt la curent cu ce se întâmplă în blogosfera creștină.” De ce? Dintr-o scârbă amestecată cu tristețe, ca să fiu sincer până la capăt. Creștinii au învățat mult prea repede (well, unii dintre ei, ca să nu generalizăm) tainele bălăcărelii ”onlain”, de dragul expunerii și a traficului. Să fie cât se poate de clar: observ și nu judec – nu arăt cu degetul. Eu însumi am mai căzut în capcana asta nefericită și nu mă laud cu acele momente. Mi se pare cu atât mai trist cu cât, adesea, lansatorii de provocare sunt persoane publice din mediul evanghelic, formatori de opinie, oameni respectați și cu o influență periculos de ispititoare.

După ce mi-a zis că…

Vezi articolul original 2.711 cuvinte mai mult

Lasă un comentariu