dumnezeu

Pentru ca stiu ca ma primesti

Iti multumesc, Doamne, ca nu Iti intorci privirea de la Mine. Ca, vazand cat de putin adanci sunt uneori apele sufletului meu nu te dai la o parte.

Iti multumesc pentru imensa rabdare, compasiune si insotire clipa de clipa, chiar si in mijlocul pacatului si al absurdului meu personal.

Iti multumesc pentru ca Tu ai fost prezent unde eu nu am mai ajuns.

scan0006Iti multumesc pentru lacrimile sterse, cand eu nu am mai putut sa le sterg. Pentru grija purtata celor pentru care rugaciunile mi-au amutit.

Pentru ca nu m-ai uitat, si pentru ca mai presus de toate ai ascultat strigatele – uneori mute – sa nu ma parasesti!


Iti multumesc pentru raspunsurile nemeritate la rugaciuni, Iti multumesc pentru ca in goliciunea si slabiciunea mea Tu inca ma consideri o cauza pentru care sa lupti si pentru ca inca investesti in mine.

Iti multumesc. Altceva nu am de dat, in afara de recunostinta, si … pe mine. Pentru ca stiu ca ma primesti.

Lasă un comentariu